MotoDevils
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

TUTORIAL: Ρυθμιση carbi mikuni for ducks.

2 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

TUTORIAL: Ρυθμιση carbi mikuni for ducks. Empty TUTORIAL: Ρυθμιση carbi mikuni for ducks.

Δημοσίευση από XTkoulas Κυρ Ιαν 11, 2009 11:14 pm

Καλησπέρα παλιόπαιδα.

Δεν είμαι μηχανολογος - μηχανικός(πάντα ήθελα να γίνω αλλά η μόνιμη μαυρίλα στα χέρια με κράτησε μακριά) αλλά θα ήθελα να γράψω ένα μικρό tutorial που σήμερα αξιώθηκα να επιτύχω πρίν λίγο.

Το μοιράζουμε μαζί σας,γιατί έχετε παραμερίσει τα πάντα στην άκρη,εγωισμούς,τουπέ,ψώνια και αγαπάτε την μηχανή αυτή καθεαυτή. Eίτε είναι chappy είτε είναι busa.

Κeep it up!

Γνώση Αγγλικών θα βοηθούσε πολύ.

Το παρόν θέμα έχει ώς σκοπό την ρύθμιση του καρμπιρατέρ mikuni για την πάπια σας.
Εννοείται πως:

1) Το σηκώνει η πάπια σας. Πιστόνι κ.λ.π.)
2) Είναι ήδη τοποθετημένο επάνω στην πάπια με λαιμούς,φλάντζες,φλαντζόκολες κ.λ.π.)

Κατεβάζουμε για αρχή το manual της mikuni εδώ -> http://www.mikuni.com/pdf/vmmanual.pdf
Για όσουν δεν έχουν το πρόγραμμα εγκατεστημένο που ανοίγει το παραπάνω αρχείο είναι το adobe acrobat και το κατεβάζετε από εδώ: http://get.adobe.com/reader/ <-- ΧΡ

Η βαλβίδα του άερα του καρμπιρατέρ, είναι μέσα στο στρογγυλό μέρος του καρμπιρατέρ που κουμπώνει η χοάνη.
Αυτό αυτομάτως μας λέει ότι απαξ και κουμπώσουμε την χοάνη,θέλει ξανά μανά λύσιμο για να ρυθμίσουμε τον άερα.
Το αφήνουμε όπως είναι για αρχή ΧΩΡΙΣ χοάνη. Μόλις δούμε ότι δεν μπερδεύει χαμηλά τότε την κουμπώνουμε Smile

Οπως βλέπουμε στην σελίδα 5 του εγγράφου που έγραψα παραπάνω,το manual της mikuni δηλαδή,
το μίγμα μας πρέπει να είναι 15 γραμμάρια αέρας/1 γραμμάριο βενζίνη.
Με το καρμπιρατέρ μας έτοιμο κουμπωμένο και την εξάτμιση καλά βιδωμένη,ξεκινάμε για το ρύθμισμα μας.

Πηγαίνουμε το μηχανάκι βόλτα μετά από κάθε αλλαγή ρυθμίσεων.Καλή η θεωρία και το πείραγμα αλλά θέλουμε να δούμε κατά πόσο έχει αντίκτυπο. Wink

Αν υποθέσουμε ότι το μηχανάκι μπερδεύει ψηλά σαν να πάει να μείνει από βενζίνη ,αυτό οφείλεται στο ότι όταν το βαρελάκι έχει φτάσει ψηλά δεν μπορεί να τραβήξει την κατάλληση ποσότητα βενζίνης και μπερδεύει. Αρα ανοίγουμε αριστερόστροφα την βαλβίδα καυσίμου που είπαμε πριν και πάμε την βόλτα μας και λοιώνουμε/σπάμε/τελικιάζουμε 2α ή 3η ταχήτυτα αν μπορούμε για να δούμε αν συνεχίζει να μπερδεύει.

Αν τώρα μπερδεύει χαμηλά είναι γιατί δεν παίρνει την κατάλληλη ποσότητα αέρα.
Παίζουμε με τον αέρα μέχρι να μην μπερδεύει καθόλου.

Κάθε αλλαγή ρύθμισης πάμε βόλτα και ανοίγουμε το παπί μας τέρμα 2α ταχύτητα και αν μπορούμε και 3η μέχρι να μην μπερδεύει καθόλου.
Με λίγο υπομονή και αρκετό θόρυβο σύντομα θα φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα Wink

Στην περίπτωση που κάποιος ψυχάκιας Twisted Evil θέλει να ανοίγει απότομα το παπί του χαμηλά και να μην του μπερδεύει και ταυτόχρονα να κάνει οικονομία λίγο στο καύσιμο,μπορεί να κάνει το ίδιο αντίστροφα.
Βεβαια ενοείται πως το παπί θα μπερδεύει ψηλα.
Και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο δεν γίνεται. Cool

Επίσης είναι αξιο να σημειωθεί ότι παίζει και μεγάλο ρόλο ο άερας του περιβαλλοντος για την ρύθμιση.
Αν κάποιος δηλαδή ρυθμίσει το παπί του κάπου τζάμι και ίσως να του μπερδεύει κάπου αλλού,θα είναι λόγω πυκνότητας ή αραιότητας του αέρα Smile

Ελπίζω να βοήθησα και να γίνει ένα έναυσμα και για άλλα τέτοια άρθρα. Smile cheers
XTkoulas
XTkoulas

Αριθμός μηνυμάτων : 56
Ημερομηνία εγγραφής : 23/12/2008
Ηλικία : 45

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

TUTORIAL: Ρυθμιση carbi mikuni for ducks. Empty Απ: TUTORIAL: Ρυθμιση carbi mikuni for ducks.

Δημοσίευση από TT600 Κυρ Ιαν 11, 2009 11:17 pm

Poli kalo kai xrishmo to thema soy! Wink
TT600
TT600

Αριθμός μηνυμάτων : 239
Ημερομηνία εγγραφής : 06/02/2008
Ηλικία : 39

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης